Miten markkinoida millenniaaleille – verkkokaupan näkökulma

Digitaalisuus ja individualismi leimaavat millenniaaleja enemmän kuin aiempia sukupolvia. Nyt kerromme, miten verkkokaupan kannattaa markkinoida millenniaaleille. Millenniaalit ovat individualistinen nettisukupolvi Millenniaalit eli Y-sukupolvi tai nettisukupolvi koostuu 1980-luvun alkupuolen ja 1990-luvun lopun välillä syntyneistä ihmisistä. Millenniaaleja leimaa: Netin ja digitaalisen viestinnän laaja omaksuminen osaksi elämää ja identiteettiä. Kovien taloudellisten arvojen osittainen väistyminen muiden asioiden tieltä (ympäristö, henkilökohtainen hyvinvointi, sosiaaliset arvot). Individualismi, kansainvälistyminen. Sisältömarkkinointi puree paremmin kuin tuputtaminen Millenniaalit ovat usein epäluuloisia…

Verkkokaupan halpojen toimituskulujen salaisuus

Halvat toimituskulut ovat usein se vaa’ankieli, joka määrittelee verkkokaupan menestyksen. Nyt kerromme halpojen toimituskulujen reseptin. Noin 66 % verkko-ostosten keskeytyksistä johtuu toimituskuluista Verkkokaupat kilpailevat yhä tiukemmin edullisella ja nopealla toimituksella. Kotimaiset verkkokaupat pystyvät pikaisilla toimituksillaan helposti haastamaan ulkomaalaiset jättikaupat. Hinnalla kilpaileminen on kuitenkin suomalaiselle vaikeaa. Asiakkaalle hinta on kuitenkin nopeutta tärkeämpää. Kuinka moni asiakas jättääkään ostoksen kesken huomatessaan, kuinka paljon toimituskuluja ostoskorin hintaan lisätään? Kysymystä ei tarvitse jättää retoriselle tasolle. Erään…