Milleniaalit

Miten markkinoida millenniaaleille – verkkokaupan näkökulma

Digitaalisuus ja individualismi leimaavat millenniaaleja enemmän kuin aiempia sukupolvia. Nyt kerromme, miten verkkokaupan kannattaa markkinoida millenniaaleille. Millenniaalit ovat individualistinen nettisukupolvi Millenniaalit eli Y-sukupolvi tai nettisukupolvi koostuu 1980-luvun alkupuolen ja 1990-luvun lopun välillä syntyneistä ihmisistä. Millenniaaleja leimaa: Netin ja digitaalisen viestinnän laaja omaksuminen osaksi elämää ja identiteettiä. Kovien taloudellisten arvojen osittainen väistyminen muiden asioiden tieltä (ympäristö, henkilökohtainen hyvinvointi, sosiaaliset arvot). Individualismi, kansainvälistyminen. Sisältömarkkinointi puree paremmin kuin tuputtaminen Millenniaalit ovat usein epäluuloisia…

Ecommerce -logo

Postituspojat mukana Ecommerce + Shop Tech 2018 -tapahtumassa

Postituspojat ratkaisee kerta heitolla verkkokauppasi logistiikkakysymykset. Tule tapaamaan meitä messuille, niin keskustellaan miten voimme olla avuksi juuri sinun yrityksellesi! Löydät meidät osastolta 3g8. Suomen suurin kaupan ja digitaalisen liiketoiminnan tapahtuma järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 14.-15.3. Katso messujen ohjelma ja rekisteröidy mukaan maksutta http://www.easyfairs.com/fi/shop-e-commerce-helsinki-2018/shop-helsinki-2018/