SAAPUVAT TUOTTEET JA VARASTOINTI

Millaisissa pakkauksissa voimme toimittaa tuotteemme varastoonne?
Vastaanotamme kontteja, lavoja ja erilaisia kolleja.

Milloin saan tiedon, että tilaamani tuotteet ovat saapuneet varastollenne?
Kun kyseinen tuote/erä on kuitattu varastollamme vastaanotetuksi ja varastosaldo on päivitetty.

 

kyssarit-300x25

 

PAKKAAMINEN

Verkkokaupassani myydään tuotteita, jotka ovat lasia. Kuinka särkyvien tuotteiden pakkaaminen on teillä hoidettu?
Pakkaamme tuotteet aina niin, että ne kestävät lajittelukeskuskäsittelyn sekä kuljetuksen noutopisteeseen tai asiakkaalle.

Itselläni ei ole pakkausmateriaalitoimittajaa. Onko teidän kauttanne mahdollista saada pakkausmateriaalit lähetyksiin?
Meillä on laaja valikoima pakkausmateriaaleja, jotka soveltuvat hyvin verkkokauppatoimituksiin.

Minulla on tällä hetkellä omat pakkausmateriaalit, joissa on yritykseni logo. Onko niitä mahdollista käyttää jatkossakin toimituksissa?
Pakkausmateriaalit voivat olla joko asiakkaan omia tai varastohotellin standardilaatikoita tai postituspusseja.

 

kyssarit-300x25

 

TOIMITTAMINEN

Minulla on omat kuljetussopimukset Postin kanssa. Onko mahdollista käyttää lähetyksissä omaa sopimustani vai tuleeko minun käyttää teidän kuljetussopimuksianne?
Asiakkaalla on mahdollisuus käyttää joko omia tai Postituspoikien sopimushintoja kuljetuksissa.

Verkkokaupassani on toimituslupaus, jonka mukaan ennen klo 12 tehdyt tilaukset lähtevät matkaan saman päivän aikana. Voinko luvata asiakkailleni tuon saman, jos olen teidän asiakkaananne?
Toimitusaikalupaukset ovat sovittavissa asiakaskohtaisesti.

Verkkokauppani toimittaa paketteja ympäri maailmaa. Onnistuvatko ulkomaille lähetettävät tilaukset kauttanne?
Meillä on logistiikkakumppaneita, jotka hoitavat logistiikkaa globaalisti.

 

 kyssarit-300x25

 

KERÄILY

Joulu on verkkokauppani sesonkiaikaa eli paketteja lähtee tavallista enemmän. Onko teillä resursseja vastata sesonkiruuhkaan?
Resurssimme skaalautuvat tarpeen mukaan.

 

kyssarit-300x25

 

PALVELUT

Onko Postituspojilla ongelmatilanteiden sattuessa asiakaspalvelua, johon voi ottaa yhteyttä?
Asiakaspalvelumme tavoittaa verkossa, sähköpostilla ja puhelimitse arkisin klo. 8-16.

Tuotteeni tulevat erillisinä komponentteina ja ne täytyy koota yhdeksi myytäväksi kokonaisuudeksi. Onnistuuko tämä?
Postituspojat tekee erilaisia kokoonpanotöitä. Pakkaamme tuotteet tarvittaessa myös lahjapakkauksiin.

Tuotteeni vaativat uudelleentarroituksen eli tuotteisiin täytyy kiinnittää suomenkieliset tarrat ennen lähetystä. Onnistuuko teiltä tällainen palvelu?
Tarroitukset kuuluvat lisäpalveluihimme.